1. Po raz pierwszy odwiedzasz EDU. LEARN

    Odwiedzasz EDU.LEARN

    Najlepszym sposobem na naukę języka jest jego używanie. W EDU.LEARN znajdziesz interesujące teksty i videa, które dadzą Ci taką właśnie możliwość. Nie przejmuj się - nasze filmiki mają napisy, dzięki którym lepiej je zrozumiesz. Dodatkowo, po kliknięciu na każde słówko, otrzymasz jego tłumaczenie oraz prawidłową wymowę.

    Nie, dziękuję
  2. Mini lekcje

    Podczas nauki języka bardzo ważny jest kontekst. Zdjęcia, przykłady użycia, dialogi, nagrania dźwiękowe - wszystko to pomaga Ci zrozumieć i zapamiętać nowe słowa i wyrażenia. Dlatego stworzyliśmy Mini lekcje. Są to krótkie lekcje, zawierające kontekstowe slajdy, które zwiększą efektywność Twojej nauki. Są cztery typy Mini lekcji - Gramatyka, Dialogi, Słówka i Obrazki.

    Dalej
  3. Wideo

    Ćwicz język obcy oglądając ciekawe filmiki. Wybierz temat, który Cię interesuje oraz poziom trudności, a następnie kliknij na filmik. Nie martw się, obok każdego z nich są napisy. A może wcale nie będą Ci one potrzebne? Spróbuj!

    Dalej
  4. Teksty

    Czytaj ciekawe artykuły, z których nauczysz się nowych słówek i dowiesz więcej o rzeczach, które Cię interesują. Podobnie jak z filmikami, możesz wybrać temat oraz poziom trudności, a następnie kliknąć na wybrany artykuł. Nasz interaktywny słownik pomoże Ci zrozumieć nawet trudne teksty, a kontekst ułatwi zapamiętanie słówek. Dodatkowo, każdy artykuł może być przeczytany na głos przez wirtualnego lektora, dzięki czemu ćwiczysz słuchanie i wymowę!

    Dalej
  5. Słowa

    Tutaj możesz znaleźć swoją listę "Moje słówka", czyli funkcję wyszukiwania słówek - a wkrótce także słownik tematyczny. Do listy "Moje słówka" możesz dodawać słowa z sekcji Videa i Teksty. Każde z słówek dodanych do listy możesz powtórzyć później w jednym z naszych ćwiczeń. Dodatkowo, zawsze możesz iść do swojej listy i sprawdzić znaczenie, wymowę oraz użycie słówka w zdaniu. Użyj naszej wyszukiwarki słówek w części "Słownictwo", aby znaleźć słowa w naszej bazie.

    Dalej
  6. Lista tekstów

    Ta lista tekstów pojawia się po kliknięciu na "Teksty". Wybierz poziom trudności oraz temat, a następnie artykuł, który Cię interesuje. Kiedy już zostaniesz do niego przekierowany, kliknij na "Play", jeśli chcesz, aby został on odczytany przez wirtualnego lektora. W ten sposób ćwiczysz umiejętność słuchania. Niektóre z tekstów są szczególnie interesujące - mają one odznakę w prawym górnym rogu. Koniecznie je przeczytaj!

    Dalej
  7. Lista Video

    Ta lista filmików pojawia się po kliknięciu na "Video". Podobnie jak w przypadku Tekstów, najpierw wybierz temat, który Cię interesuje oraz poziom trudności, a następnie kliknij na wybrane video. Te z odznaką w prawym górnym rogu są szczególnie interesujące - nie przegap ich!

    Dalej
  8. Dziękujemy za skorzystanie z przewodnika!

    Teraz już znasz wszystkie funkcje EDU.LEARN! Przygotowaliśmy do Ciebie wiele artykułów, filmików oraz mini lekcji - na pewno znajdziesz coś, co Cię zainteresuje!

    Teraz zapraszamy Cię do zarejestrowania się i odkrycia wszystkich możliwości portalu.

    Dziękuję, wrócę później
  9. Lista Pomocy

    Potrzebujesz z czymś pomocy? Sprawdź naszą listę poniżej:
    Nie, dziękuję

Już 62 460 użytkowników uczy się języków obcych z Edustation.

Możesz zarejestrować się już dziś i odebrać bonus w postaci 10 monet.

Jeżeli chcesz się dowiedzieć więcej o naszym portalu - kliknij tutaj

Jeszcze nie teraz

lub

Poziom:

Wszystkie

Google puts a big bet on Chrome, Part 2


Poziom:

Temat: Media


8 December 2010 Alternative outcomes. When Google first talked about Chrome, low cost notebooks were all the rage. Today the focus is on more mobile devices like tablets, a market that has been re-ignited since early 2010 by Apple's iPad. The tablet is the natural home for the Android operating system which powers a multitude of smartphones and has given Apple's iPhone a run for its money. The existence of two Google OSes has led some to wonder if both are needed. Speaking at the web 2.0 Summit in November, Google boss Eric Schmidt is in no doubt that they are. Largely, he said, because they do distinctly different things. Chrome OS is being developed for devices with physical keyboards while Android is for touch devices. Industry watchers have said that with a growing appetite for tablets, Chrome may have already lost out to Android. Mr Pichai disagrees. "We come from a simple belief that if you can create a great experience for users the market follows from that," he said. "What the iPad validates to me is that people are looking for what I call different computer alternatives," he said. "No-one lives with the iPad as their only computing device. But it has created excitement around additional computing and we plan to do the same." Notebooks running Chrome from the likes of HP, Acer and Asus were expected before Christmas but have now been delayed until 2011. The reason for the delay is very simple, said Mr Pichai. "We aren't fully ready yet," he admitted. "We started working on this 18 months ago and we have made tremendous progress but we aren't all the way there," he told BBC News. "There are still some features we want to add and also the system still has some crashes and bugs we need to resolve before we ship it out." "It is more of a traditional beta software quality at this stage," he said. "When we ship, we want to ship a finished consumer product." Old habits. So has Google bitten off more than it can chew and is the public ready for computing that relies so heavily on the cloud? "It requires a change in thinking about it," said Mr Epson. "We are doing something that is pretty different than what's happened before and whenever you do that it takes people some time to adjust. "That is the biggest thing we have had to overcome and will continue to have to overcome," he said. Google believes its entry into a mature market will present challenges for its competitors but most importantly choice for consumers. "For us success means being able to reach tens of millions of users over time, so we expect this to have an impact," said Mr Pichai. "I don't think of it as throwing down the gauntlet. I want to raise the bar and Chrome did that in several areas of browsing and with Chrome OS you will see us raising the bar significantly. "The key challenge has been time," he said. "I wish we had more time. "What keeps me up at night is we are entering the PC space in which people have 30 years of legacy expectations where old habits die hard," he said. "We are worried people will stick with the safe and familiar and comfortable but confident that if people used Chrome for a week or two they would choose that." By Maggie Shiels Source: BBC News (bbc.co.uk/news)

PRZETŁUMACZ PRZY POMOCY:
Mobile Analytics